روز DS

دی‌اس ( DS ) یک برند لوکس فرانسوی است که حدود یک سال می‌شود وارد بازار ایران شده است.
هر برند جوان و پرماجرایی که وارد یک بازار جدید می‌شود، نیازمند یک پلتفرم و همچنین داستان‌سرایی‌های تازه است.
در نتیجه دی‌اس ( DS ) یک کنفرانس با محوریت ایجاد یک پلتفرم جدید راه‌ انداخت. اولین گام در چنین برنامه‌هایی، ایجاد آگاهی بیشتر در خصوص نام تجاری مورد نظر است.
در کنفرانس دی‌اس ( DS )، تمام کارکنان شرکت آرین موتور تابان که با برند تجاری دی‌اس ( DS ) مرتبط بودند، جمع شدند تا برای رسیدن به اهدافی بزرگ‌تر درباره دی‌اس ( DS ) تبادل نظر کنند.
پس از یک جلسه تعاملی کوتاه، این کنفرانس فرصتی برای کارکنان فراهم کرد تا به طور شخصی از همه محصولات دی‌اس ( DS ) بازدید کنند. صحبت کردن با کارشناسان در مورد محصولات، راه اصلی برای رسیدن به آگاهی از این نام تجاری در این مرحله بود.
در نهایت یک رانندگی آزمایشی (تست درایو) به صورت زنده انجام شد. این کنفرانس اولین گام برای اجرای یک کمپین بازاریابی صریح برای معرفی “روح آوانگارد” بود.

Arian Tire opening افتتاحیه آرین‌تایر
رونمایی از محصولات BRIDGESTONE در ایران
قبلی
گردهمایی سالانه کارکنان آرین موتور
بعدی

نظر دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلد های ضروری با ستاره مشخص شده اند.